עצות סקס בסיסיות

עצות סקס בסיסיות

מספר מילים 702

סקס יכול להיות חוויה מרגשת, אינטימית ומספקת בין שני מבוגרים בהסכמה. עם זאת, זה יכול להיות גם מקור לבלבול, חשש, ואפילו תסכול לפעמים. עם כל כך הרבה מידע ומידע שגוי שם בחוץ על מין, זה יכול להיות מכריע לנווט בין העצות והטיפים המוצעים. לכן בפוסט בבלוג זה, נדון בכמה מהעצות המיניות החיוניות והמקצועיות ביותר שכולם צריכים לדעת.

1. תקשורת היא המפתח
אחד ההיבטים החשובים ביותר של מערכת יחסים מינית בריאה הוא תקשורת. חשוב מאוד ליצור תקשורת פתוחה וכנה עם בן הזוג לגבי הרצונות, הגבולות והצרכים שלכם. סקס לא צריך להיות משחק ניחושים, ושני בני הזוג צריכים להרגיש בנוח להביע את הרצונות והצרכים שלהם. בין אם מדובר בדיון על אהבות ולא אהבות או תקשורת במהלך יחסי מין, תקשורת פתוחה יכולה להוביל להבנה טובה יותר ולחוויה מהנה יותר עבור שני בני הזוג.

2. ההסכמה היא חובה
במפגש מיני בהסכמה, שני בני הזוג צריכים להשתתף ברצון ובהתלהבות. חשוב לכבד את הגבולות של בני הזוג ולעולם לא ללחוץ עליהם לעשות משהו שהם לא מרגישים איתו בנוח. הסכמה צריכה להינתן באופן חופשי וניתן לבטל אותה בכל עת. חשוב מאוד לבדוק ללא הרף עם בן הזוג שלך במהלך יחסי מין ולכבד את תגובתם.

3. תרגול מין בטוח
קיום יחסי מין בטוחים אינו עוסק רק במניעת הריונות לא רצויים; זה גם על הגנה על עצמך ואת השותף שלך מפני זיהומים המועברים במגע מיני (STIs). לפני ביצוע פעילות מינית כלשהי, שני בני הזוג צריכים להיבדק למחלות מין, ואם לא נעשה שימוש בקונדומים, לשקול צורות אחרות של הגנה כגון גלולות למניעת הריון. זכרו, לא מדובר רק בהגנה על עצמכם; זה גם על הגנה על השותף שלך.

4. לחקור את הגוף שלך
לפני שתוכלו לתקשר את הרצונות שלכם לבן או בת הזוג שלכם, חשוב להבין את הגוף שלכם ומה מסב לכם הנאה. קחו את הזמן לחקור את האזורים הארוגניים שלכם, כולל הדגדגן, הפטמות ונקודת הג'י. אוננות יכולה להיות דרך מצוינת לגלות מה מרגיש לך טוב ומה לא. כאשר אתה יותר בהרמוניה עם הגוף שלך, אתה יכול להדריך את השותף שלך למקומות ולתחושות שמביאים לך את ההנאה ביותר.

5. משחק מקדים חשוב
לעתים קרובות מתעלמים ממשחק מקדים במפגשים מיניים, אבל זה חלק מהותי בסקס. זה מאפשר לשני בני הזוג להיכנס להלך הרוח הנכון ועוזר ליצור מתח מיני וציפייה. לא רק שמשחק מקדים עוזר לבנות אינטימיות, אלא שהוא גם יכול להגביר את העוררות ולהוביל לאורגזמה אינטנסיבית יותר. קחו את הזמן לחקור את הגוף של בן הזוג שלכם ולגלות מה מדליק אותו. זכרו, משחק מקדים לא חייב להיות רק נשיקות ונגיעות; זה יכול לכלול גם עיסויים, מין אוראלי ומשחקי תפקידים.

6. היו פתוחים לנסות דברים חדשים
התנסות בדברים חדשים בחדר השינה יכולה להיות דרך מהנה ומרגשת לתבל את חיי המין שלך. עם זאת, חיוני לדון בכך עם בן הזוג שלך מראש ולוודא ששניכם באותו דף. היו פתוחים להתנסות בתנוחות שונות, לשלב צעצועים או משחקי תפקידים, אך תמיד שמרו על כבוד לגבולות אחד של השני.

7. אל תשוו את עצמכם לאחרים
הודות למדיה החברתית ולפורנוגרפיה, יש הרבה לחץ לעמוד בסטנדרטים מסוימים כשמדובר במין. חשוב לזכור שהגוף, הרצונות והחוויות המיניות של כל אחד שונים, וזה בסדר. מה שעובד עבור אדם אחד לא בהכרח יעבוד עבור אדם אחר. הימנעו מלהשוות את עצמכם לאחרים והתמקדו במה שמרגיש טוב לכם ולבן זוגכם.

8. שימו לב לשפת הגוף של בן הזוג
לא כל אחד יכול לבטא את מה שהוא מרגיש במהלך יחסי מין, ולכן חשוב לשים לב לשפת הגוף של בן הזוג שלך. האם הם נאנקים? מקשתים את גבם? לופתים ידיים? כל אלה הם סימנים לכך שהם נהנים. מצד שני, אם בן הזוג שלך נראה מרוחק, לא מעוניין, או לא נוח, זה חיוני לתקשר ולהפסיק במידת הצורך.

9. אל תיקחו דחייה באופן אישי
לפעמים, בן הזוג שלך לא יכול להיות במצב רוח לסקס, וזה בסדר. חשוב לכבד את החלטתם ולא לקחת אותה אישית. דחייה אינה השתקפות של הערך או הרצון שלך; זה יכול להיות בגלל גורמים שונים כמו מתח, עייפות, או לא מרגיש טוב. זכרו להיות מבינים, ואל תלחצו על בני הזוג שלכם לקיים יחסי מין כאשר הם לא נמצאים במרחב הראש הנכון.

10. תרגול טיפוח עצמי לפני ואחרי סקס
טיפוח עצמי כולל טיפול בעצמך לפני ואחרי קיום יחסי מין. לפני כל מפגש מיני, ודא שאתה במצב פיזי ונפשי טוב. לאכול טוב, להתעמל, ולקבל מספיק מנוחה כדי להבטיח שאתה מרגיש במיטבך. לאחר קיום יחסי מין, הקפידו לנקות, ללחלח ולטפל בגופכם. אם אתם עוסקים בפעילות גופנית אינטנסיבית במהלך קיום יחסי מין, כגון משחק גס, הקפידו לטפל בכל פציעה או כאב לאחר מכן

בלוג סקס | onestateisrael.com מאמרים נוספים

Naftali Bennet: "The stability of Israel starts in Tel Aviv."

Naftali Bennett, the current Prime Minister of Israel, recently gave a speech addressing the stable situation on the streets of Tel Aviv. This statement comes as a positive affirmation for the…

Naftali Bennet: "The stability of Israel starts in Tel Aviv."

לחקור את העולם של נערות ליווי: demystifying את המקצוע

בחברה של היום, המונח "נערות ליווי" מעורר לעתים קרובות מגוון של דעות קדומות ושיפוטים. אנשים רבים רואים את המקצוע הזה כטאבו ולעתים קרובות מקשרים אותו עם פעילויות לא חוקיות. עם זאת,…

לחקור את העולם של נערות ליווי: demystifying את המקצוע

לחקור את העולם של נערות ליווי מקצועיות: מבט מבפנים על תעשייה שלעתים קרובות אינה מובנת

העולם של נערות ליווי מקצועיות כבר מזמן אפוף מסתורין ותפיסה שגויה. נשים אלה, המוצגות לעתים קרובות באור שלילי על ידי התקשורת, נשפטות לעתים קרובות וסטיגמות ללא כל הבנה אמיתית של המקצוע…

לחקור את העולם של נערות ליווי מקצועיות: מבט מבפנים על תעשייה שלעתים קרובות אינה מובנת